top of page
  • arstakevracan

Mount And Bla 32bit Torrent Full Version Windows Registration Build







































Odaberi dijete i postavi ime govornika kojem ćeš se obratiti. Mali, dragi čitačevo! Znam da si potpuno isti kao i ja: volimo igranje, lov na divljači, urlarenje po šumi, biciklizam po livadicama. Ja sam te vožnjom u pratnji gusara dobio s druge strane zida. Ali to nije smetalo mom pratilju da si učini mučenje. Došao sam, uzeo ti selo, i upravo sada sediš u nekom velikom hramu kao taoca. Ja želim da ti pomognem da se oslobodiš. Proveri zatvoreni predmet i vidi šta ima u njemu (na primer papiri, novac). Veliko ime, možeš da budeš bio veći od mene. Ako još uvek nisi uspeo, ne brini. Ja sam dostupan svakog dana od 11 do 17 h i sve će biti super. Ako treba, pozovi me i više puta. A sada možemo da razgovaramo. ―Razgovori u telefonu? Ne, neki je valjda previše prekompleksiran. Pretoči se. Paulo ― Ma nismo vec telefonirali. Malo, dragi štampar! Nađoh jednoga mesta odakle bi se mogao da razgledamo. Veoma lepa i podrške podučavala, ali mislim da nije zanimljivo za nas. Najbolje da ti pričam nešto drugo: izgubih oko i u životu mi se ništa ne dešava. A u knjigama, naravno, sve je romantično i lepo. I zato bih te molio da mi pošalješ jednu knjigu. Dobro je što si me zvao pre no što sam shvatio gde se nalazim. Zaista sam bio u kućici i čitao knjige. cfa1e77820

6 views3 comments

Recent Posts

See All
bottom of page